انجام پروژه استار سی سی ام STAR-CCM

0
(0)

انجام پروژه استار سی سی ام با سایر روش های اجرایی پروژه های مشابه متفاوت است. نرم افزارهای شبیه سازی سیالات STAR-CCM با قابلیت های ویژه ای ارائه شده و جایگزین پلتفرم هایی مانند فلوئنت شده است. این پلتفرم ابزارهای جدید و به روزی نسبت به نرم افزارهای قدیمی در اختیار کاربران قرار می دهد که کار آن ها را برای استفاده از یک ابزار حرفه ای ساده تر می کند. محیط یکپارچه این برنامه قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهد.  استفاده از ابزارها و نرم افزارهای حرفه ای برای اجرای پروژه های طراحی بسیار رایج شده و در بسیاری از صنایع تولیدی از این ابزارها استفاده می شود.

انجام پروژه استار سی سی ام آرتا تحلیل

کاربردهای نرم افزار استار سی سی ام

انجام پروژه استار سی سی ام با استفاده از این ابزار مدرن و پیشرفت مزایای بی شماری دارد. شما می توانید از این قابلیت ها برای اجرای پروژه های مختلف استفاده کنید. برخی از کاربردهای مهم این نرم افزار را در زیر مشاهده می کنید:

  1. وارد کردن هندسه های پیش ساخته یا ایجاد هندسه های جدید یکی از کاربردهای مهم و ویژه در ساختار این برنامه به شمار می رود. شما می توانید از این قابلیت های ویژه برای ارائه طرح های صنعتی در پروژه های بزرگ استفاده کنید.
  2. کاربرد دیگر انجام پروژه استار سی سی ام قابلیت تولید شبکه در این پلتفرم است که با استفاده از ابزارهای حرفه ای موجود در آن به سهولت انجام می گیرد.
  3. در بخش بعدی قابلیت حل معادلات حاکم مد نظر قرار می گیرد که در برخی از پروژه های طراحی صنعتی اهمیت دارد.
  4. این پلتفرم در راستای تحلیل نتایج نیز کاربردهای بی شماری برای کاربران به همراه دارد.
  5. صنعتگران از قابلیت های این برنامه برای خودکارسازی روند شبیه سازی انواع طراحی های صنعتی استفاده می کنند. طراحی خودکار با استفاده از این برنامه سبب افزایش محبوبیت آن در این حوزه شده است.
  6. لینک سازی با سایر نرم افزارهای برای شبیه سازی همگام در میان قابلیت های مهم STAR-CCM قرار می گیرد.

چگونگی انجام پروژه استار سی سی ام

انجام این پروژه ها در چند مرحله انجام می گیرد. روند اجرای این پروژه زیر نظر متخصصین حرفه ای انجام می گیرد. آرتا تحلیل بهترین متخصصین و کارشناسان را برای استفاده از پلتفرم STAR-CCM گرد هم آورده است که  روند اجرایی این پروژه ها را با کیفیت بیشتری همراه می کنند. برخی از مراحل انجام پروژه با استفاده از STAR-CCM را در زیر مشاهده می کنید:

  1. در ابتدا نوع پروژه شما و فرمت کلی آن برای کارشناسان تیم آرتا تحلیل ارسال می شود.
  2. سپس کارشناسان حاضر روند اجرای پروژه را در بخش های مختلف ارزیابی کرده و بر این اساس مراحل اجرایی کار را مشخص می کنند.
  3. سپس هزینه های مربوط به انجام پروژه مشخص شده و به مشتریان اعلام می گردد.
  4. در ادامه پروژه استارت خورده و مشتری بخشی از هزینه تعیین شده را واریز می کند.
  5. پس از تکمیل پروژه شمای کلی آن برای مشتریان ارسال شده و در نهایت هزینه پرداختی تکمیل می شود.

با این روش سفارش انجام پروژه استار سی سی ام خیال مشتریان از بابت هزینه پرداختی و خدمات دریافت شده راحت خواهد بود. هر یک از این پروژه ها مزایای بی شماری برای صنعتگران در عرصه های تولیدی به همراه دارند و فرایند تحلیل و شبیه سازی در عرصه های مختلف را ساده تر می کند.

پروژه استار

شبیه سازی و تحلیل در پروژه استار سی سی ام

روش انجام پروژه استار سی سی ام به گونه ای است که در خصوص اجرای انواع فرایندهای شبیه سازی کارایی خواهند داشت. شما می توانید بدون محدودیت از قابلیت های STAR-CCM در راستای شبیه سازی و تحلیل صنایع گوناگون استفاده کنید. برخی از کاربردهای آن را در عرصه های صنعتی در زیر مشاهده می کنید:

  1. استفاده از این پلتفرم برای مدل سازی سیالات کاربردهای گسترده ای دارد. شما می توانید از قابلیت های موجود در آن برای شبیه سازی این فرایند در برنامه ها و ابزارهای کامپیوتری استفاده کنید.
  2. این قابلیت های ویژه برای شبیه سازی و تحلیل فرایندهای انتقال حرارتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در این برنامه ابزارهایی برای نمایان شدن این ویژگی های به کار رفته اند.
  3. روش های انتقال جرم نیز در فرایند انجام این پروژه ها مورد توجه قرار می گیرند. هر یک از این شبیه سازی ها با استفاده از مهارت متخصصین تیم آرتاتحلیل و ابزارهای حرفه ای برنامه به سهولت انجام می گیرند.
  4. انواع پدیده های چند فازی نیز با استفاده از قابلیت های STAR-CCM به سهولت شبیه سازی می شوند.

اهمیت استفاده از STAR-CCM

انجام پروژه استار سی سی ام با استفاده از قابلیت های این نرم افزار مزیت های بی شماری به دنبال داشته است. در عرصه های صنعتی بین المللی استفاده از این ابزارها پیشرفت صنایع مختلف را تحت تاثیر قرار داده و سبب افزایش رشد فعالیت های صنعتی شده است. اکثر شبیه سازی های عددی صنعتی مبتنی بر عملکرد STAR-CCM کار می کنند. این مهم اهمیت استفاده از قابلیت های این برنامه را چندین برابر می کند. این پلتفرم دانش شما را در حوزه امور دینامیکی چندین برابر می کند. بررسی سیالات محاسباتی و ارزیابی و تحلیل آن ها نیز در این برنامه به سهولت انجام می گیرد. تیم مجرب ما در آرتا تحلیل با در نظر گرفتن نقش پر رنگ این برنامه نهایت دقت را در طراحی و مدل سازی با استفاده از این پلتفرم به کار می برد.

جمع بندی

در این بخش در خصوص روش انجام پروژه استار سی سی ام اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از پروژه های فوق زیر نظر برترین اساتید و کارشناسان اجرا شده و نتایج مطلوبی در عملکرد فعالیت های صنعتی به دنبال دارند. شما می توانید با در نظر گرفتن اهمیت ویژه استفاده از این پلتفرم سفارش کار خود را به یک مجموعه معتبر بسپارید. آرتا تحلیل در این حوزه خدمات خود را با نازل ترین قیمت ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این مجموعه بهترین راهکارها را برای طراحی پروژه های صنعتی شما ارائه می دهد.

این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این صفحه امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *