استخدام سالیدورک کار در منزل + طراح مسلط به سالیدورک (دورکاری)

1
(1)

استخدام سالیدورک کار در منزل برای انجام طراحی پروژه های صنعتی انجام می گیرد. مجموعه آرتاتحلیل یکی از معتبرترین مراکز طراحی صنعتی در کشور از سالیدکاران حرفه ای با مهارت کافی دعوت به همکاری می کند. شما می توانید در این مجموعه با کسب درآمد مناسب فعالیت کرده و مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید. در این مجموعه می توانید انواع فعالیت های طراحی را سفارش بگیرید و در حین کسب درآمد تجربیات بیشتری به دست آورید. کلیه سالیدکاران با مدارک مرتبط با این حرفه در این مجموعه پذیرش می شوند.

طراحیه سالیدکار

بخش های مختلف نرم افزار سالیدورک

۱-  بخش مدل سازی : این بخش از سالیدورک است که به اپراتور امکان می دهد تا قطعات صنعتی و سه بعدی را طراحی و مدل سازی کند.

۲- بخش ترسیم: در این بخش از سالیدورک ، کاربران می توانند نقشه های فنی و ترسیم های دو بعدی را ایجاد کنند.

۳- بخش ترکیب و مونتاژ : با استفاده از این بخش در نرم افزار سالیدورک کاربران می توانند قطعات مختلف را به هم وصل کرده و یک محصول کامل را ایجاد کنند.

۴- بخش شبیه سازی : در این قسمت از نرم افزار سالیدورک ، کاربر می توانند شبیه سازی های مختلف از جمله از جمله شبیه سازی تحمل و شبیه سازی جریان. را انجام دهند،

۵- بخش تحلیل : با استفاده از این بخش، کاربران می توانند تحلیل های مختلف از جمله ، از جمله تحلیل مکانیکی و تحلیل دینامیکی را انجام دهند.

۶- بخش رندرینگ: در این بخش، کاربران می توانند تصاویر با کیفیت بالا و ویدئوهای با کیفیت بالا را ایجاد کنند.

۷- بخش پلاگین: با استفاده از پلاگین های مختلف در سالیدورک کاربران میتواند قابلیت های مختلفی به این نرم افزار اضافه نمایند.

کسب درآمد با سالیدورک

استخدام سالیدورک کار در منزل با درآمد کافی انجام می گیرد. سالیدکاران حرفه ای اغلب با درآمدهای مناسبی در این حیطه فعالیت کرده و سفارش کار می پذیرند. به علاوه خدمات حرفه ای طراحی در منزل نیز سختی کار این افراد را کاهش داده و درآمد مربوطه را افزایش می دهد. در آرتا تحلیل دستمزدها و درآمدهای مطلوبی برای این رده های شغلی در نظر گرفته شده است. به همین خاطر هر یک از افراد ماهر در زمینه سالیدورک با بهترین درآمد در این مجموعه فعالیت خواهند کرد.

برآورد دستمزد و درآمد هر یک از این افراد بسته به کیفیت کار آن ها مشخص می شود. بی شک هر چه تجربیات بیشتری در این حوزه به دست آورید، درآمد بالاتری نیز دریافت می کنید. تجربیات شما در این حوزه سبب ارتقای سطح کیفی طراحی های مربوطه خواهند شد. در آرتا تحلیل پس از مصاحبه با تیم کارشناسان حاضر میزان درآمد پیشنهادی را بسته به میزان مهارت ها و تجربیات دریافت خواهید کرد.

استخدام سالیدورک دورکاری

استخدام سالیدورک کار در منزل به صورت غیر حضوری و غیر فیزیکی انجام می شود. به این ترتیب هر یک از سالیدکاران بدون محدودیت زمانی و مکانی در این حوزه فعالیت خواهند داشت. شما می توانید پس از استخدام در تیم آرتا تحلیل زمان بندی فعالیت های خود را با در نظر گرفتن سفارشات مشتریان تنظیم کنید. به این ترتیب شرایط کار ساده تر خواهد شد. در خصوص استخدام سالیدکاران به نکات و شرایط بسیاری توجه می شود.

در وهله اول باید حجم سفارشاتی که در طول هر ماه قادر به انجام آن ها هستید را برای تیم کارشناسان آرتا تحلیل مشخص کنید. در مجموعه ما سفارشات بسیاری در طول ماه ثبت می شوند که طراحی آن ها باید با دقت کافی انجام شود. به همین سبب سالیدکاران به نسبت میزان کار انجام شده دستمزد بالایی دریافت می کنند. پروژه های مربوط به اصلاحات فایل های سالیدورک نیز در میان پروژه های ما دسته بندی می شوند. به همین خاطر نیروی مورد نیاز در همه بخش های پروژه های طراحی شرکت به عمل می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای استخدام سالیدورک کار در منزل با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

استخدام سالیدورک کار در منزل

شرایط ورود به بازار کار سالیدورک

برای این که از شرایط استخدام سالیدورک کار در منزل با بهترین حقوق و مزایا بهره مند شوید باید با الویت های ما در آرتا تحلیل آشنایی داشته و توقعات کارفرمای پروژه را بسنجید. در این زمینه صبر و حوصله سالیدکار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مهمترین مسئله در استخدام هر یک از این افراد علاقمندی آن ها به این حوزه های کاری است که سبب ارتقای سطح کیفی طراحی های انجام شده خواهد شد.

در این حوزه کسب مهارت های لازم در دوره های برگزار شده نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین سبب افرادی که با مدرک معتبر در این حوزه فعالیت می کنند برای استخدام در الویت خواهند بود. هر چه تسلط سالیدکاران در این حوزه بیشتر باشد، بی شک پروژه های حرفه ای تری را تولید خواهند کرد.

تیم آرتا تحلیل با سال ها سابقه در زمینه طراحی صنعتی، مورد اعتماد بسیاری از صنعتگران در سر تا سر کشور است. به همین خاطر در فرایند استخدام سالیدورک کار در منزل بسیار دقیق و سختگیرانه عمل می کند تا کیفیت فعالیت های خود را در این حوزه حفظ کند. شما می توانید از این فرصت های شغلی بهترین بهره بری را داشته باشید.

بازار کار حرفه ای سالیدورک

بازار کار این دسته از مهارت های طراحی دسته بندی های گوناگونی دارد و هر یک از افراد بسته به علاقمندی ها و شرایط کاری خود در هر یک از این بازارهای کاری شرکت به عمل می آورند. این دسته افراد در بخش استخدامی و فریلنسری مشغول به فعالیت می شوند. دسته اول به صورت ثابت حقوق دریافت کرده و بسته به حجم پروژه های طراحی درآمدهای مضاعفی در طول هر ماه خواهند داشت.

 دسته دوم به صورت پروژه ای به انجام کار در این حوزه می پردازند. اگر به صورت هوشمندانه به هر یک از این بازارهای کاری نگاه کنیم، امنیت شغلی دسته اول که به صورت استخدامی در این حوزه فعالیت دارند بسیار بیشتر از فعالیت های پروژه ای و فریلنسری خواهد بود. به همین خاطر بسیاری از سالیدکاران با استفاده از شرایط استخدامی مربوطه در این حوزه حضور به عمل می آورند. به علاوه برای حضور در بازار کار فریلنسری سالیدورک باید حتما ارتباطات بسیار قوی با صنعتگران مربوطه داشته باشید. این مهم نیازمند سال های سال سابقه تجربه حرفه ای در این حوزه است.

بازارکار حرفه ای سالیدورک به صورت غیر حضوری و حضوری خواهد بود که شرایط غیرحضوری برای بسیاری از افراد مناسب تر خواهد بود. شما می توانید با استفاده از شرایط استخدامی آرتا تحلیل بهترین مشاغل را به صورت غیر حضوری به دست آورید. این فعالیت ها می توانند به عنوان درآمد دوم یا شغل دوم شما انتخاب شوند.

مراحل مدل سازی در سالیدورک

۱- درک محصول و نیازمندی: در گام اول باید مشخص شود که هدف از طراحی در سالیدوک چیست و چه نیاز به طراحی داریم

۲- انتخاب مدل طراحی : در گام دوم از مراحل مدل سازی باید بعد از مشخص شدن نیاز مورد نظر، یک مدل مناسب برای طراحی  گزینش شود

۳- طراحی اجزا: در گام سوم باید با استفاده از ابزارهای موجود در سالیدورک شروع به طراحی اجزا نماییم

۴- انجام محاسبات در سالیدورک : این گام از مهم ترین قسمت ها در سالیدروک می باشد که باید با انجام محاسبات دقیق جزئیات دقیق قطعه یا مدل طراحی مشخص شود

۵- آزمون محصول: در گام پنجم باید بعد از انجام محاسبات کامل آزمون های لازم برای طراحی مدل ساخته شده در سالیدورک در دنیای واقعی صورت میگیرد

۶- تولید و ساخت محصول: در گام ششم باید مدل طراحی شده در نرم افزار را به خط تولید انبوه برسانیم

کیس طراحی شده در قسمت شیت متال

ضرورت استفاده از سالیدورک در حوزه مدل سازی

نرم افزار سالیدورک یکی از بهترین و قوی ترین  نرم افزارهای طراحی و مدلسازی صنعتی است. این نرم افزار برای طراحی قطعات صنعتی، ماشین آلات، خودروها، هواپیماها و سایر محصولات صنعتی استفاده می شود. سالیدورک قابلیت طراحی، شبیه سازی و تحلیل قطعات را دارد و به کاربران امکان می دهد تا قبل از ساخت، طرح های خود را در محیط سه بعدی بررسی کنند. این نرم افزار به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی در صنعت شناخته شده است.

در دنیای امروز نیاز به مدل سازی در حوزه صنایع مختلف یک کار مهم به حساب می آید به همین علت نیازمند به نرم افزارهایی هستیم که بتواند با دقت بالا و جزئیات کامل محصول مورد نظر را طراحی کرده سالیدورک که محصول شرکت فرانسوی داسو سیستمز است برای این منظور طراحی شده است این نرم افزار برای ترسیم، طراحی و مونتاژ مدل‌ های سه‌ بعدی از قطعات مکانیک مورد استفاده قرار میگیرد این نرم افزار با اتصال به رایانه یک برنامه کامل برای طراحی قطعات صنعتی به شمار می آید این نرم افزار با داشتن رابط کاربری بسیار زیبا و همچنین به علت کاربرپسند بودن مورد استفاده بسیاری از متخصصان در صنایع مختلف شده است.

استفاده از سالیدورک در صنایع مختلف

۱-  صنعت خودروسازی : در حوزه خودرو از سالیدورک برای جمع آوری نقشه و تصاویر نماهای مختلف خودرو و طراحی سه بعدی خودرو انجام میشود.

۲- حوزه طراحی : در صنعت طراحی از نرم افزار سالیدورک برای طراحی قطعات مختلف صنعتی و ایجاد مدل های مورد نظر مفهومی از قطعات مختلف استفاده میشود.

۳- هوافضا : یکی از مهم ترین کاربردهای سالیدورک در صنعت هوافضا است که برای طراحی بال های هواپیما ، بدنه و همچنین مدل‌های سه‌بعدی از قطعات مکانیکی هواپیما استفاده میشود

4- صعنت بسته بندی : از دیگر صنایع مورد استفاده سالیدورک در صنعت بسته بندی می باشد که از آن برای طراحی انواع لوازم بسته بندی استفاده میشود.

جمع بندی: استخدام طراح مسلط به سالیدورک

در این بخش در رابطه با استخدام سالیدورک کار حرفه ای در منزل و شرایط پذیرش این افراد در این زمینه اطلاعایت را بررسی کردیم. هر یک از این مشاغل به صورت دورکاری و غیر حضوری استخدام شده و به نسبت ساعات کاری مربوطه و حجم پروژه ها درآمد و دستمزدهای بسیار بالایی به دست می آورند. به علاوه اعتبار بالای آرتا تحلیل سبب کسب تجربیات فوق العاده توسط سالیدکاران خواهد شد. با فعالیت در این مجموعه به جز شرایط کسب درآمد مناسب می توانید پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته و با صنایع متعددی آشنا شوید.

این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای داده نشده! اولین نفری باشید که به این صفحه امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *